Author Topic: Clan member of the year 2007!  (Read 1903 times)

Offline Juppi

• [Ka] Clan Leader
  • Guest
  • *
    • View Profile
    • Project Apollo
Clan member of the year 2007!
« on: December 20, 2007, 19:06:55 »
Clan member of the year 2007!

I think we should arrange a vote for the best clan member of the year, because this has been the first full year Ka has been active. To make some sense for the voting, i declare some rules:

Every member of this forum can vote. Everyone can vote three members, in order (voting yourself isnt allowed!). THE VOTES ARE MADE WITH PRIVATE MESSAGES, SEND THEM TO ME, JUPPI.

For example, a vote would be:

1. colin
2. Zazzo
3 ?

I count points for the votes, and the member with most points wins. To make votes for clan members more efficient, a vote from clan members gives 1st: 4 points, 2nd: 3 pts, 3rd. 2 pts AND non-clan member 1st: 3 points, 2nd: 2 pts, 3rd. 1 pts.

VOTING TIME LASTS TO 31th DECEMBER, 2007! If less than 5 votes are made, the results are cancelled.

All speculation, conversation about this to the speculation topic! This topic is locked.

Candidates list

JA SAMA SUOMEKSI:

Elikk?s j?rjestell??n vuoden klaanij?sen ??nestys. Kaikki foorumin j?senet saa ??nest?? kolmea suosikkij?sent??n j?rjestyksess? (EI itse??n!), esimerkiksi:
1. colin
2. Zazzo
3 ?

Klaanij?senten ??net painaa hiukkasen enemm?n kun normi foorumij?senten. ??NESTYKSET LAITETAAN YKSITYISVIESTEIN? MINULLE, JUPILLE! (nappi tuolla yl?riviss? miss? on kaikki  kirjautumisjutut yms. romut, eli otat uuden yksityisviestin ja kirjottelet, iisi juttu). Ja aikaa on vuoden loppuun eli 31.12 asti. Jos ??ni? tule v?hemm?n kuin 5 niin juttu perutaan. Eli ??nest?kkee immeiset! Jos on onkelmaa, kertokaa mulle. Ehdokaslista

Groeps lid van het jaar 2007!

Ik denk dat we een stem uit moeten brengen van groeps lid van het jaar, omdat dit het eerste jaar is waar de [Ka] groep actief is. Om wat zin te krijgen in het stemmen, heb ik wat regels opgeschreven:

Iedereen op dit forum kan stemmen. Iedereen kan op drie leden stemmen, je mag niet op jezelf stemmen!
Je kunt alleen stemmen door met een priv? bericht naar Juppi met je stem lijst, te verzenden.
Als voorbeeld, een stem zou zijn:

1. colin
2. Zazzo
3 ?

Ik tel de aantal stemmen, en het lid met de meeste punten wint. Om stemmen meer geschikt te maken, zijn hier de aantal punten dat de kandidaten krijgen als ze een stem krijgen van een andere kandidaat: 1e plaats: 4 punten, 2e: 3 punten, 3e. 2 punten EN geen kandidaat: 1e plaats: 3 punten, 2e: 2 punten, 3e. 1 punt.

JE KUNT STEMMEN TOT EN MET 31 DECEMBER, 2007! Als er minder dan 5 stemmen zijn, is de enqu?te geannuleerd!

Alle reacties op deze enqu?te kunnen hier gepost worden! Dit onderwerp is gesloten.

Kandidaten lijst (Engels)
« Last Edit: January 10, 2008, 23:00:13 by Juppi »